Tandtechnisch Laboratorium Kesseler & Reuvekamp

"Wij zijn eind 2021 overgestapt naar Odontium van TSE, een programma voor de tandtechniek. De beweegreden? Een sterke behoefte aan inonovatie die de makers van ons vorige systeem simpelweg niet konden bijbenen.


Als pionier in het gebruik van tandtehnische ontwikkelingen, was het cruciaal op een open communicatielijn te onderhouden met de ontwikkelaars van de software. Dit verliep met TSE vanaf het begin bijzonder goed. Dit is volgens ons te danken aan het solide fundament van Odontium, gesmeed door tientallen jaren van ervaring in de tandprothetiek.

Odontium verwerkt ons volledige proces van het ontvangen van opdrachten en orderverwerking tot het logistieke proces, facturatie en statistische management informatie. Het is ondertussen uitgegroeid tot een onvervangbaar stuk gereedschap om onze dagelijkse activiteiten soepel, snel en vlekkeloos te laten verlopen.


Voor ons is het belangrijk dat wij werken met een stabiele en betrouwbare applicatie die continu wordt doorontwikkeld. Odontium bestaat uit drie kernelementen: het hoofdprogramma waarin het werk gepland en beheerd wordt, een medewerkersgedeelte waar de voortgang en planning ingezien kunnen worden en een klantportaal waar de orderstatus extern bekeken kan worden. 

De volgende onderdelen van Odontium zijn van vitaal belang voor ons:

  • Exporteren van facturen met journaalposten naarAfas
  • Ondersteuning van meerdere gescheiden vestigingen (in ons geval twee)
  • Importfunctie voor digitale orders (Geïntegreerd met 3Shape).
  • Exporteren van orderdata voor onze eigen managementinformatie, bijvoorbeeld via PowerBI.
  • Inzicht in prijsverschillen door gemakkelijke prijslijstvergelijking.
  • Facturatie met automatisch versturen van e-mail met bijlages.
  • Klantportaal waar klanten informatie kunnen opzoeken en opdrachten kunnen aanmelden.


Veel van deze functies zijn sinds 2021 ontwikkeld, wat aantoont dat er continu wordt gewerkt aan verbeteringen en uitbreidingen zodat wij ons werk gemakkelijker en sneller kunnen uitvoeren. De meest recente ontwikkeling is bijvoorbeeld het klantportaal. Hiermee kunnen klanten ons niet alleen op een makkelijke manier informeren over ophaalwerk, maar ook kunnen zij hier zelfstandig de status van lopende orders mee inzien en kunnen zijn kopieën van facturen en dagafschriften bekijken en afdrukken. Doordat dit in Odontium verwerkt zit is dit geautomatiseerd en overzichtelijk, waardoor ons werk eenvoudiger en gebruiksvriendelijker wordt.  Dit creëert een win-win situatie voor ons én onze klanten!"


TSE

Kalimantanstraat 5

7512 HL Enschede

T: 053 - 477 7786

M: info@rikkerink.nl

KvK: 7851086


Support

Bel 053 - 477 7786

Maandag t/m donderdag:

8.30 - 17.30

Vrijdag: 

8.30 - 15.00

© 2024  Turnkey Systems Enschede